سلطان خاویار ایران بازداشت شد

۱۳ خرداد ۱۳۴۰
۲۴ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۴:۳۲ کد : ۴۳۹۷ کاغذ اخبار
سلطان خاویار ایران بازداشت شد
امروز خانمی که واسطه فروش خاویار ایران در بازارهای دنیا بود به بازپرسی دیوان کیفر احضار شد.

 

از صبح امروز با توجه به انتظاری که از چند روز قبل پیرامون احضار عده‌ای از متهمین پرونده شیلات در دادسرای دیوان کیفر وجود داشت بانوی نسبتاً سالخورده‌ای که هیچ‌ کس او را نمی‌شناخت، در راهرو دادسرای دیوان کیفر دیده می‌شد.

 

ضمن تحقیق معلوم شد وی خانم دولو واسطه معاملات بزرگ شیلات ایران با بازارهای دنیا می‌باشد.

 

 

متهم جدید

 

از صبح امروز که خانم دولو به بازپرسی دیوان کیفر آمد تحقیقات خبرنگاران ما پیرامون کسب اطلاع درباره اتهام او شروع شد.

 

در این تحقیقات مسلم شد که خانم دولو که از صبح امروز مورد تحقیق قرار گرفته است واسطه انجام و خرید و فروش کلیه خاویارهای ایران بوده است، به این معنی که قراردادهای مربوط به فروش خاویار ایران در بازارهای دنیا توسط این خانم بسته شده است و کلیه خریداران خاویار در خارج برای خرید و یا انعقاد قرارداد با خانم دولو سروکار داشته‌اند و حتی در خارج این خانم معروف به سلطان خاویار ایران بوده است.

 

گفته می‌شود نامبرده در سوءاستفاده‌های انجام شده در شرکت شیلات و تحویل و تحول خاویار مرغوب و نامرغوب در شرکت شیلات دست داشته است. تحقیق از خانم دولو تا آخر وقت امروز ادامه داشت.

 

 

بازداشت شد

 

آخر وقت امروز خبرنگار ما اطلاع داد که نیم ساعت بعد از ظهر امروز بازپرس دیوان کیفر تحقیقات خود را از خانم احسان نیکخواه دولو خاتمه و قرار بازداشت نامبرده را به اتهام تصرف غیرقانونی و سوءاستفاده صادر کرد. خانم نامبرده به قرار بازداشت خود اعتراض کرد و پس از ترک بازپرسی تحویل زندان زنان گردید.

 

 

روزنامه اطلاعات

کلید واژه ها: خاویار


نظر شما :