دخترها از خدمت نظام معاف شدند

۸ اسفند ۱۳۵۷
۱۱ اسفند ۱۳۹۲ | ۱۷:۴۸ کد : ۴۰۹۵ کاغذ اخبار
دخترها از خدمت نظام معاف شدند
تیمسار دکتر مدنی، وزیر دفاع ملی که قبلا از طرف کادر آموزشی دانشگاه کرمان به سمت ریاست دانشگاه انتخاب شده بود به منظور رفع اختلاف و سامان دادن به وضع دانشگاه به کرمان وارد شد. وی در اجتماع استادان دانشگاه کرمان شرکت کرد و در جواب کسانی که از تندروی‌های بعضی افراد در جهت ایجاد مزاحمت برای اشخاص و خانواده‌ها گله و شکایت داشتند وعده داد به حضور امام خمینی رسیده و تقاضای عفو بکند.

 

وی با بیان اینکه دستور دادم دخترها از خدمت نظام معاف شوند، پیرامون موقعیت ارتش اظهار داشت: متاسفانه بعضی افراد که هیچ صلاحیت ندارند اظهارنظرهایی می‌کنند که ممکن است عده‌ای آن را جدی گرفته موجبی برای دلسردی نیروهای ارتش ملی و تضعیف قوه اجراییه مملکت باشد.

 

وزیر دفاع ملی گفت ما در بین نیروهای مسلح کشور افراد با ایمان و علاقه‌مند هم زیاد داریم که اگر محیط سالمی به وجود می‌آید می‌توانند برای کشور خدمتگزاری موثر و مفید باشند و افزود: به عقیده من باید اینقدر این نیرو مردمی شده و با مردم خودشان مخلوط شوند که در آینده حتی حق انتخاب شدن و انتخاب کردن داشته باشند، چرا یک افسر تحصیلکرده باید همچون محجورین از حق رای دادن محروم باشد. البته این امر زمانی باید تحقق یابد که اطمینان حاصل شود همه افراد به اراده خود متکی بوده، مستقلا پای صندوق رای می‌روند.

 

 

روزنامه کیهان

کلید واژه ها: نظام وظیفه احمد مدنی


نظر شما :