جزئیات جدید از خودکشی علیرضا پهلوی

۱۶ دی ۱۳۸۹ | ۰۴:۱۹ کد : ۱۵۷ از دیگر رسانه‌ها
جزئیات جدید از خودکشی علیرضا پهلوی

تاریخ ایرانی: یکی از دوستان خانواده پهلوی گفته است که علیرضا پهلوی، دومین پسر آخرین شاه ایران که روز سه‌ شنبه در خانه خود در بوستون خودکشی کرد، وصیت کرده بود که پس از مرگ جسدش را بسوزانند و خاکسترش را در دریای خزر بریزند.

 

نازی افتخاری، در گفت‌و‌گویی با بی بی سی فارسی گفت که علیرضا پهلوی علاقه خاصی به ساحل دریای خزر داشت و همیشه به یاد خاطراتی بود که همراه پدر و خانواده‌اش در سال‌های قبل از انقلاب در نوشهر می‌گذراند.

 

به گزارش رسانه‌های محلی، پلیس بوستون گفت که بعد از ساعت دو صبح به وقت محلی در روز سه شنبه، جسد مردی را در خانه ای در محله "سات اند" پیدا کرد که خود را به ضرب گلوله کشته بود.

 

پلیس هویت این مرد را تایید نکرد، اما یک مقام که نخواست نامش فاش شود به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت که جسد متعلق به علیرضا پهلوی است.

 

به گفته افتخاری،علیرضا پهلوی از مرگ خواهرش لیلا به شدت متاثر بود و همچنین تائید کرد که مرگ دوست دختر وی در سال گذشته هم در تشدید افسردگی علیرضا پهلوی بی‌تاثیر نبوده است. لیلا پهلوی آخرین فرزند محمدرضا پهلوی در سال ۱۳۸۰ در سن ۳۱ سالگی در هتلی در لندن در پی مصرف یک‌جای ده‌ها قرص آرامبخش درگذشت و در پاریس دفن شد.

 

منابع نزدیک به خاندان پهلوی نیز به العربیه گفتند که علت خودکشی علیرضا پهلوی، غرق شدن معشوقه وی در سال گذشته بوده است. این منابع معشوقه علیرضا پهلوی را لیلا آزموده اعلام کردند و افزودند که وی سال گذشته به همراه علیرضا در یک سفر تفریحی دریایی غرق شد. بنا به گزارش نزدیکان خاندان پهلوی، در این حادثه علیرضا بسیار تلاش کرد تا لیلا معشوقه خود را نجات دهد اما تلاش وی نتیجه‌ای را در بر نداشته است. پس از حادثه غرق شدن معشوقه علیرضا پهلوی، وی کمتر در ملأ عام ظاهر می‌شد و بیشتر گوشه‌ گیر و بیمار بوده است.

 

هنوز جزئیات چگونگی برگزاری مراسم خاکسپاری علیرضا پهلوی اعلام نشده است. خانواده پهلوی از رسانه‌ها خواسته اند که دست کم برای چند روز به حریم خصوصی آنها احترام بگذارند.

 


کلید واژه ها: علیرضا پهلوی


نظر شما :