جمع‌‌آوری آنتن‌های ماهواره‌ای شهرک قدس آغاز شد

۴ مرداد ۱۳۷۳
۲۶ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۴:۱۵ کد : ۴۶۰۶ کاغذ اخبار
جمع‌‌آوری آنتن‌های ماهواره‌ای شهرک قدس آغاز شد
سرویس خبر ـ جمع‌‌آوری آنتن ماهواره در بعضی از نقاط تهران از جمله مجتمع‌های مسکونی شهرک قدس از اول مردادماه جاری آغاز شد.

 

به گزارش خبرنگار ما به دنبال ابلاغ حکم دادستان انقلاب اسلامی تهران طی چند روز گذشته ده‌ها دستگاه آنتن ماهواره از پشتبام‌های مجتمع‌های مسکونی شهرک قدس توسط ساکنان آن جمع‌‌آوری شد.

 

اداره مبارزه با مفاسد اجتماعی تهران بزرگ با ابلاغ اطلاعیه‌ای به مدیریت چندین مجتمع مسکونی شهرک قدس از جمله مجتمع‌های پاسارگاد، آپادانا و پرسپولیس از ساکنان آن‌ها خواسته است که طی ۲۴ ساعت از ابلاغ اطلاعیه نسبت به جمع‌‌آوری آنتن‌های ماهواره اقدام نماید.

 

یکی از ساکنان مجتمع‌های مسکونی شهرک قدس در خصوص جمع‌‌آوری آنتن ماهواره به خبرنگار ما گفت: اگر آنتن ماهواره غیرقانونی است چرا این قانون برای همه اجرا نمی‌شود و بعضی از مجتمع‌ها را مورد نظر قرار داده‌اند.

 

گفتنی است که پس از بحث‌های چند ماه گذشته در مورد آنتن ماهواره قرار بر این شد که قانونی یا غیرقانونی بودن آنتن ماهواره در دستور کار مجلس قرار گیرد.

 

لازم به ذکر است که رئیس مجلس شورای اسلامی مدتی قبل در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران در خصوص ماهواره گفت: بحث ماهواره در مجلس در حال بررسی است و مجلس در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد کرد.

 

وزیر کشور نیز مدتی قبل در خصوص مساله ماهواره اظهار داشت: مجلس باید این موضوع را پیگیری کند.

 

گفتنی است تلاش خبرنگار ما برای یافتن این پاسخ که چرا دادستانی و نیروی انتظامی قبل از تصمیم مجلس شورای اسلامی مبادرت به جمع‌‌آوری آنتن‌های ماهواره نموده‌اند به جایی نرسید و روابط عمومی نیروی انتظامی تهران بزرگ از چگونگی این اقدام توسط اداره مبارزه با مفاسد اجتماعی و دادستانی تهران اظهار بی‌اطلاعی کرد.

 

همچنین اداره مبارزه با مفاسد اجتماعی نیز تنها به این پاسخ که جمع‌‌آوری آنتن‌ها بر اساس حکم دادستانی صورت گرفته اکتفا نمودند.

 

شایان ذکر است صبح امروز رئیس کمیسیون ارشاد و هنر مجلس شورای اسلامی در مورد ماهواره با خبرنگاران مصاحبه خواهد داشت.

 

 

روزنامه سلام

کلید واژه ها: ماهواره


نظر شما :